De Voordelen Van E-Mailmarketing

0b2253a

E-mail marketing wordt gebruikt door duizenden bedrijven van elke omvang over de hele wereld. Degenen die onbekend zijn met deze manier van reclame kan niet meteen begrijpen waarom het zo populair onder bedrijven in een verscheidenheid van industrieën, maar hier zijn redenen waarom e-mail marketing wordt door velen gezien als essentieel marketing tool.

Een van de meest voor de hand liggende voordelen van e-mail marketing is de lagere kosten in vergelijking met reguliere afzetkanalen. Er zijn geen druk of verzendkosten en geen vergoedingen betaald in ruil voor blootstelling aan een bepaalde billboard, tijdschrift of televisiezender. E-mail marketeers zou kunnen overwegen te investeren in gespecialiseerde software te automatiseren, volgen en evalueren van hun e-mails. Toegegeven, kan er een kleine overhead voor het verzenden van duizenden e-mails in een tijd, maar deze kosten zijn veel lager dan wat je zou verwachten te betalen met behulp van andere marketing kanalen.

E-mail marketing is een van de weinige kanalen die consumenten vragen om te ontvangen. De meerderheid van de bedrijven gebruik te maken van het platform alleen berichten te versturen naar mensen die hebben ondertekend om hen te ontvangen. Dit kan zorgen voor veel hogere conversie als een bedrijf wordt alleen gericht degenen die al een belang in hun merk. Het is natuurlijk mogelijk om ongevraagde e-mail marketing berichten te sturen, maar dit is waarschijnlijk alleen consumenten ergeren en resulteren beeld beschadigd merk in.
De meeste marketing professionals zouden graag betalen om ervoor te zorgen dat ze waren alleen zakgeld richten degenen die geïnteresseerd zijn in hun merk waren. E-mail marketeers kan een stap verder gaan echter door alleen het versturen van e-mails aan abonnees die aan bepaalde criteria voldoen. Als een franchise alleen een bod op de in bepaalde gebieden van het land heeft, kan het gemakkelijk geregeld voor e-mails alleen worden verzonden naar de mensen in bepaalde gebieden. Als er een verkoop op sportartikelen, kan het worden geregeld voor alleen degenen die een belang in de sport om een e-mail ontvangen hebben getoond. E-mail lijst segmentatie werkt fantastisch voor merken die informatie over hun abonnees te krijgen. Studies hebben aangetoond dat marketeers die deze tactiek gebruiken vaak bogen op een betere betrokkenheid tarieven als gevolg.

E-mail marketing is zeer geschikt voor gebruik te maken van impulsaankopen. Er zijn niet veel andere marketing platforms die het mogelijk maken de klanten om van getuige van een aanbod tot aankoop van een item binnen twee klikken van een knop. Met een verleidelijke oproep tot actie en een link rechtstreeks naar de kassa, kan e-mail nieuwsbrieven verkoop als geen ander kanaal te rijden.
E-mail marketing is niet noodzakelijkerwijs een groot team of stapels technische nous in om succesvol te zijn. Het is zeker mogelijk om jazz-up van een e-mailcampagne met mooie sjablonen, video’s, afbeeldingen en logo’s. Toch is een aantal van de meest succesvolle campagnes gebruiken eenvoudige platte tekst e-mails, wat erop wijst dat het de inhoud van een e-mail, dat is het allerbelangrijkste. Als een website Laten maken limburg, biedt we e-mail marketing service tegen een betaalbare prijs. Bij hier kunt u ook Nieuwe website of mobiele vriendelijke website te krijgen. Voor meer informatie bezoek de site https://www.webvantage.nl/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s