Professionele Mobile vriendelijke website

images

Mobiel surfen heeft alle, maar vervangen door dat van het browsen PC, dankzij de opkomst van de smartphone. Als uw website niet is geoptimaliseerd als een responsieve mobiele site, dan bent u te laten vallen waardevolle klanten. Onderzoek toont aan dat 57% van de gebruikers van een website zal weggooien als het duurt langer dan 3 seconden om te laden. Transacties op websites die niet mobiel zijn vriendelijk zal u tot 30% van de gebruikers verliezen. Hier zijn vier belangrijke punten die het belang van een mobiele vriendelijke website uitleggen. Iemand browsen op hun mobiele telefoon in het algemeen een ander streven is dan die van een PC-gebruiker.

Op een mobiel apparaat, de individuele wil doorgaans informatie in een snellere, meer directe manier. Grote, langzaam te laden afbeeldingen en andere pluis, niet op een mobiel weekse. Ze hebben de neiging om beslissingen te impulsief te maken, het maken van eenvoudige inkoop een vereiste voor een mobiele site. Deze consument een duidelijk pad naar informatie en makkelijk te gebruiken aankoop punten nodig heeft.

Meer dan een kwart van de wereldwijde zoekopdrachten op internet heeft genomen om het mobiele apparaat. Er wordt geschat dat meer dan een miljard gebruikers zijn het uitvoeren van zoekopdrachten op internet via mobiele apparaat, en de interactie met mobiele websites en apps in alle aspecten van hun dag- tv kijken, woon-werkverkeer, en zelfs tijdens het gebruik van een desktop.

80% van de mobiele klanten beweren dat aankopen, grotendeels, impulsief. Een impulsieve aankoop is meestal verlaten als de site is ingewikkeld en moeilijk te navigeren op een mobiel apparaat. Als de aankoop is niet impulsief maar noodzakelijk, een klant is meer kans op de site van een concurrent die de mobiele vriendelijke bezoeken. Het hebben van een mobiele vriendelijke site is een aangrijpende manier om conversies en de verkoop beïnvloeden.

Het hebben van een gebruiksvriendelijke mobiele site is een geweldige manier om de hoeveelheid van één pagina sessies verminderen. Een single-pagina sessie verhouding ook bekend als “Bounce rate”, is de verhouding van hoeveel gebruikers navigeren uit de buurt van een plaats na een bezoek aan slechts één pagina. Als uw mobiele bounce rate is hoog, het is een teken dat je mobiele optimalisatie moet tweaken.

Gebruikers hebben de neiging om een ​​site te verlaten als de homepage is moeilijk te lezen op een mobiel scherm, als de links zijn moeilijk te klikken, of zijn ingebed in een lastige menubalk. Als de pagina duurt te lang om te laden of je hebt graphics en apps die flash-programma’s vereisen, bent u waarschijnlijk om klanten te verliezen aan een concurrerende website. Als een website Laten maken limburg, Webvantage biedt mobiele-vriendelijke website en betaalbare Website. Als uw website is niet mobiel vriendelijk het is echt de moeite waard om het te brengen tot op heden. Mobiele apparaten zijn zeer veel hier te blijven en je zal een rendement op uw investering te zien. Dus maak je in contact met uw web developer en ze moeten in staat zijn om te adviseren over de volgende stappen. Voor meer informatie bezoek de site https://www.webvantage.nl/ /.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s